ثبت و اعطای گواهینامه و تندیس مدیریت صداقت
ایزو ISO / اعطای گواهینامه های بین المللی
خوش آمدید

تندیس و گواهینامه مدیریت صداقت چیست و چه هدفی را دنبال می کند؟

یکی از فضایل اخلاقی که نقش مهمی در سازندگی نفس انسان دارد صداقت در گفتار و عمل است افزود: مدل سیستم مدیریت صداقت، شکلی از اصول اخلاقی کاربردی است که اصول و مسائل اخلاقی را در تجارت و اجتماع بررسی می‌کند و این اصول در تمامی رفتارهای تجاری کاربرد دارد و به صداقت افراد و سازمان‌ها مرتبط می‌باشد.

اصول سیستم مدیریت صداقت در واقع استانداردهای اخلاقی یک سازمان یا فرد و جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد و به بیان دیگر اصول مدل سیستم مدیریت صداقت علم مطالعه استانداردهای اخلاقی است که تمامی نیازمندی‌های سیستم صداقت عمومی بوده و قابل اعمال در کلیه سازمان‌ها صرف نظر از نوع خدمات، اندازه و محصول تولیدی آنها می‌باشد.

مردم ما در دنیای امروز صادق‌ترین و معنوی ترین مردم هستند لذا ما معتقدیم به این مردم باید صادقانه ترین خدمات را اراده کرد و ما با برگزاری جشنواره صداقت را راز موفقیت و نجات می‌دانند لذا با فرهنگ‌سازی صحیح می‌توان این مقوله را بیشتر از گذشته در جامعه ساری و جاری کرد.

سازمان و شرکت های بسیاری در حال حاضر متقضای ممیزی و دریافت جایزه صداقت هستند که پس از ممیزی و بازرسی‌های لازم مطابق با مدل، در جایزه عالی سیستم مدیریت صداقت معرفی خواهند شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *